OGÓLNE |
|
|
Aktualizacja geometrii modelu w oparciu o model CAD 3D |
|
|
Wsparcie dla manipulatorów 3D |
|
|
Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji |
|
|
Gotowe biblioteki wyglądów oraz scen |
|
|
Dostępność bibliotek online |
|
|
Animacja części oraz złożeń |
|
|
Obsługa konfiguracji |
|
|
Licencja dostępna w ramach pakietu SOLIDWORKS Professional |
|
|
RENDEROWANIE |
|
|
Zintegrowany podgląd wizualizacji w czasie rzeczywistym |
|
|
Wykorzystanie procesorów graficznych GPU do renderowania |
|
|
Tryb renderowania Fast Mode (szybkie renderowanie z wykorzystaniem 1 jednostki GPU) |
|
|
Tryb renderowania Accurate (dokładne renderowanie, które mogą zastępować zdjęcia) |
|
|
Tryb renderowania Preview (najprostszy i najbardziej intuicyjny sposób przygotowania wizualizacji) |
|
|
Oświetlenie HDRI |
|
|
Okluzja otoczenia |
|
|
IBL (Image Based Lighting) |
|
|
Oświetlenie globalne |
|
|
Kaustyka |
|
|
Kalkomanie |
|
|
Profile renderowania |
|
|
Utworzenie migawki |
|
|
Kolejkowanie renderowania |
|
|
Renderowanie animacji |
|
|
FORMATY WEJŚCIOWE |
|
|
SOLIDWORKS (.sldprt, .sldasm) |
|
|
3D Studio Max (3DS) |
|
|
Rhino (3DM) |
|
|
Alias (wire) |
|
|
Wavefront (OBJ) |
|
|
3DXML |
|
|
SketchUp (SKP) |
|
|
Maya (MB) |
|
|
3D PDF |
|
|
SolidEdge (ASM/PAR) |
|
|
U3D (Unigraphics) |
|
|
ACIS (SAT) |
|
|
Parasolid |
|
|
NX |
|
|
Autodesk (DWG/DXF) |
|
|
VDA |
|
|
IGES |
|
|
Inventor (IPT/IAM) |
|
|
STEP |
|
|
Pro/E / Creo (PRT) |
|
|
CATIA |
|
|
Collada (DAE) |
|
|
Filmbox (FBX) |
|
|
ICEM |
|
|
Animated Filmbox (FBX) |
|
|
FORMATY WYJŚCIOWE |
|
|
Obraz – JPG, BMP, PNG, TIFF, HDR, PSD |
|
|
Wideo – MP4, MKV, FLV |
|
|
Renderowanie wszystkich kamer |
|
|
Renderowanie wszystkich konfiguracji |
|
|
PRZYGOTOWANIE SCENY |
|
|
Reorganizacja komponentów w drzewie modelu |
|
|
Swobodna manipulacja modelem |
|
|
Zaawansowana edycja sceny |
|
|
Zamrażanie modelu |
|
|
Resetowanie modelu |
|
|
Re-teselacja obiektów |
|
|
ANIMACJA |
|
|
Wstęga osi czasu |
|
|
Animacja położenia słońca |
|
|
Klucze dla komponentów na osi czasu |
|
|
Klucze dla materiałów na osi czasu |
|
|
Klucze dla kamer na osi czasu |
|
|
Klucze dla sceny na osi czasu |
|
|
Klucze dla oświetlenia na osi czasu |
|
|
MATERIAŁY |
|
|
Biblioteka materiałów |
|
|
Edycja wyglądów: kolor, przeźroczystość, odbicie, chropowatość, typ wyglądu |
|
|
Mapowanie wyglądów |
|
|
Zaawansowane materiały: cienkowarstwowe, rozproszone |
|
|
Zapis ulubionych materiałów |
|
|
Kalkomanie |
|
|
OŚWIETLENIE I KAMERY |
|
|
Widok perspektywy |
|
|
Głębia ostrości |
|
|
Precyzyjne ustawienie kamery |
|
|
Spacer po obiekcie |
|
|
Filtry kamer |
|
|
High Dynamic Range Image (HDRI) |
|
|
Badanie słońca |
|
|
Dodatkowe oświetlenie |
|
|
Rozmycie obrazu |
|
|
Podział ekranu na wiele widoków |
|
|