Jeżeli dokupiłeś nowe licencje do swojego klucza sieciowego, aby móc z nich korzystać musisz „odświeżyć” aktywację na serwerze licencji. Jak to zrobić? Czytaj dalej.
- Uruchom SolidNetWork License Manager na serwerze. Znajdziesz go w:
- Start > Wszystkie programy > SOLIDWORKS > Narzędzia SOLIDWORKS> SolidNetWork License Manager.
- C:\Program Files (x86)\[Version] SOLIDWORKS Corp\SolidNetWork License Manager\utils\swlmwiz.exe”.
2. Przejdź do zakładki Użycie licencji i upewnij się, że wszystkie licencje dla każdego produktu zostały zwrócone na serwer. (Znaczy to tyle, że nikt nie może używać SOLIDWORKS ani innych programów w czasie tego procesu)
3. Każdy użytkownik powinien mieć pustą zakładkę Pożyczanie licencji
4. Aby upewnić się, że nikt nie pobierze licencji w czasie gdy wprowadzasz zmiany, w zakładce Administracja serwera wybierz przycisk Zatrzymaj
5. Następnie wybierz przycisk Modyfikuj
6. W oknie dialogowym Aktywacja produktu SOLIDWORKS zaznacz Transferuj licencję oprogramowania i wybierz przycisk Dalej.
7. Zaznacz klucze seryjne które mają zostać wytransferowane, podaj swój adres email, a następnie wybierz Dalej.
8. Pojawi się okno z komunikatem o pomyślnym transferze licencji
9. Ponownie wybierz przycisk Modyfikuj (pkt.5), a następnie wybierz Aktywuj/reaktywuj licencję oprogramowania
10. Pojawi się okno z komunikatem o pomyślnym transferze licencji