Jeżeli dokupiłeś nowe licencje do swojego klucza sieciowego, aby móc z nich korzystać musisz „odświeżyć” aktywację na serwerze licencji. Jak to zrobić? Czytaj dalej.

  1. Uruchom SolidNetWork License Manager na serwerze. Znajdziesz go w:
    • Start > Wszystkie programy > SOLIDWORKS > Narzędzia SOLIDWORKS> SolidNetWork License Manager.
    • C:\Program Files (x86)\[Version] SOLIDWORKS Corp\SolidNetWork License Manager\utils\swlmwiz.exe”.
snl1

2. Przejdź do zakładki Użycie licencji i upewnij się, że wszystkie licencje dla każdego produktu zostały zwrócone na serwer. (Znaczy to tyle, że nikt nie może używać SOLIDWORKS ani innych programów w czasie tego procesu)

snl2

3. Każdy użytkownik powinien mieć pustą zakładkę Pożyczanie licencji

snl3

4. Aby upewnić się, że nikt nie pobierze licencji w czasie gdy wprowadzasz zmiany, w zakładce Administracja serwera wybierz przycisk Zatrzymaj

snl4

5. Następnie wybierz przycisk Modyfikuj

snl5

6. W oknie dialogowym Aktywacja produktu SOLIDWORKS zaznacz Transferuj licencję oprogramowania i wybierz przycisk Dalej.

snl6

7. Zaznacz klucze seryjne które mają zostać wytransferowane, podaj swój adres email, a następnie wybierz Dalej.

snl7

8. Pojawi się okno z komunikatem o pomyślnym transferze licencji

 

 

9. Ponownie wybierz przycisk Modyfikuj (pkt.5), a następnie wybierz Aktywuj/reaktywuj licencję oprogramowania

snl9

 

10. Pojawi się okno z komunikatem o pomyślnym transferze licencji

snl8

Zobacz również: