Z przyjemnością informujemy, że Dassault Systèmes SOLIDWORKS podejmuje aktywne działania w czasie kryzysu spowodowanego wirusem COVID-19, aby pomóc klientom w subskrypcji oprogramowania.
Jeśli masz licencję stanowiskową, DS SOLIDWORKS zachęca do korzystania z narzędzi, którymi dysponujesz. Zaleca się dezaktywację oraz ponowną aktywację stanowiskowej licencji na komputerze domowym zgodnie z wymaganiami lub korzystanie z funkcji licencjonowania online dla SOLIDWORKS 2018 i wersji późniejszych.
Jeśli nie masz dostępu do swojego komputera i w związku z tym nie możesz dezaktywować licencji, prosimy o kontakt z nami – sprawdzimy historię aktywacji lub pomożemy ustalić numer seryjny. Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz dezaktywować licencji, dostarczymy Ci 30-dniowe pliki licencyjne do wykorzystania.
W przypadku gdy jesteś użytkownikiem SOLIDWORKS SolidNetwork License (SNL), zachęcamy do łączenia się z siecią korporacyjną za pomocą VPN w celu sprawdzenia licencji lub pożyczenia licencji i przełączenia komputera w tryb offline.
Jeśli jesteś użytkownikiem SNL i Twój pracodawca nie zezwala na rozwiązania VPN albo nie masz laptopa, na którym mógłbyś pożyczyć licencję przed zabraniem jej do domu, DS SOLIDWORKS zapewni krótkoterminowe (maksymalnie 30 dni) samodzielne pliki licencji, z których będziesz mógł korzystać podczas tego kryzysu.
>> PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU NA BLOG.SOLIDWORKS.COM [EN]