Handlowiec/ Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Wyzwania, które na Ciebie czekają:
- telefoniczna sprzedaż, praca na powierzonym obszarze działania
- analiza potrzeb klientów
- sporządzanie ofert szkoleniowych i propozycji handlowych
- realizacja planów sprzedaży
- obsługa klientów w zakresie organizacji szkoleń
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- współpraca z innymi działami firmy w celu kompleksowej obsługi naszych klientów
Twoje kompetencje:
- posiadasz doświadczenie w telefonicznej sprzedaży i obsłudze klienta
- cechujesz się umiejętnością słuchania oraz cierpliwością
- jesteś samodzielny w działaniu i dobrze zorganizowany
- potrafisz sprawnie obsługiwać MS Office
- dodatkowym atutem będzie umiejętność tworzenia wniosków dotyczącym KFS, BUR
Warto z nami pracować, ponieważ:
- zatrudniamy na podstawie umowy o pracę
- oferujemy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system premiowy
- zapewniamy wszelkie niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
- pracujemy partnersko, cenimy sobie bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
- zapewniamy elastyczny czas pracy, tak byś mógł osiągać jak najlepsze wyniki w najlepszym dla Ciebie czasie
- poświęcamy dużo czasu i zaangażowania, by wdrożyć oraz przygotować naszych pracowników do wykonywanych zadań
- dajemy możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji, bo to leży w interesie nas wszystkich
- cenimy kreatywne rozwiązania, umożliwiamy pracownikom wniesienie własnego wkładu w rozwój naszej firmy
- zapewniamy prywatną opiekę medyczną oraz możliwość uzyskania karty Multi-Sport
CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@premiumsolutions.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.