Social Business Analyst – podstawowe informacje
Social Business Analyst agreguje i analizuje dane biznesowe w kontekście sieci społecznościowej. Szybsze podejmowanie decyzji dzięki automatycznym alertom i działaniom.
Możliwości roli Social Business Analyst:
- Porównuj i analizuj wewnętrzne informacje biznesowe wraz z danymi internetowymi w celu pomiaru wpływu społecznego.
- Wybierz treści, które chcesz monitorować, wizualizuj dane za pomocą niestandardowych wykresów i przyspiesz podejmowanie decyzji, automatyzując działania wyzwalane przez zdarzenia i wgląd w konkretne źródła.
- Agreguj informacje z całej sieci społecznościowej, aby podejmować decyzje.
- Oszczędzaj czas dzięki kompleksowemu widokowi deski rozdzielczej.
- Analizuj wskaźniki biznesowe w kontekście społecznościowym.
- Dziel się spostrzeżeniami w całej organizacji i zachowaj nieograniczoną historię.
- Zautomatyzuj logikę biznesową, aby natychmiast reagować 24/7/365.